18/08/2016

EINES EDUCATIVES

APRENENT

TROBAR ARXIUS AMB LLICÈNCIA PER COMPARTIR

APRENDRE EL TREBALL COL·LABORATIU AMB GOOGLE APPS EDUCATION

CREAR LLIBRES

CREAR AUDIOVISUALS I PRESENTACIONS


ENSENYANT

Recursos per gestionar aules, organitzar i compartir continguts, comunicar experiències …

RÚBRIQUES
         
 
TREBALL COL·LABORATIU AMB GOOGLE

ORGANITZANT PROJECTES (Jaume Feliu)
 

PREPARAR MATERIAL


GOOGLE APPS EDUCATION
 
APPS APLICADES A LA COMUNICACIÓ

 
 

GESTIONANT

ASPECTES GENERALS DE GESTIÓ

Enllaç al portal on cal validar-se amb l’usuari i contrasenya xtec. Per tenir-hi accés cal que el director/a del centre us doni permisos d’accés com a coordinador TAC del centre.
Hi trobareu l’inventari d’equipaments TIC, podreu obrir avaries a partir d’aquests equipaments. A l’apartat d’avaries, en podreu fer un seguiment. Veureu que els equipaments poden estar en manteniment, sense manteniment o en garantia.  Actualment, no es pot donar d’alta cap equip.
Si trobeu equipament obsolet que ja no hi és al centre, es recomana donar-lo de baixa.
 
En aquest espai podreu veure les visites planificades del tècnic al vostre centre.
Podreu demanar replanificació de les visites sempre i quan hi hagi una justificació.
Trobareu un espai on afegir les tasques que voleu que realitzi el tècnic a les visites.
Les novetats en l’accés al servei, preventiu planificat de proximitat, són les següents:

  • Per als usuaris de centres, en l’apartat Equipaments i serveis de suport del Portal de centre, l’accés al servei de preventiu adreçarà al nou portal http://pautic.gencat.cat.

També hi ha possibilitat d’accedir-hi des de :

http://xtec.gencat.cat/ca/at_usuari/suport/suportpreventiu/

i al mateix enllaç trobareu la guia d’usuari.

En aquest portal podreu obrir incidències, visualitzar el seguiment…també podeu fer consultes o dubtes.
En el cas que us faltin dades o documentació respecte una incidència oberta, també us ho notificaran per aquesta via.
 
GESTIÓ REMOTA
L’objecte d’aquest servei és dur a terme remotament tasques de diagnòstic i resolució d’incidències, així com la instal·lació, actualització o configuració de programari. L’assistència de suport tècnic en remot serveix per ajudar als responsables TIC en les tasques de manteniment i gestió de l’equipament informàtic. Els serveis de gestió remota tenen l’avantatge que no precisen el desplaçament d’un tècnic al centre o al servei educatiu i poden prestar-se de forma més ràpida.

IMPORTANT! per fer ús del suport de gestió remota de les incidències TIC, cal tenir la versió 9.X del programa TeamViewer. Es pot executar per un sol ús (QuickSuport) i no cal la instal.lació. Es generarà una ID amb una contrasenya que caldrà facilitar al tècnic que es posi en contacte amb el centre.

SAU (Servei d’Atenció Unificada)

Resolució d’avaries i incidències.

Contacte per correu electrònic: sau.tic@gencat.cat

Contacte per telèfon: 900 82 82 82

 

GESTIÓ USUARIS (XTEC) alta usuari xtec, canvi o recordatori contrasenya, activació eduroam

CANVI CONTRASENYES

SUPORT, MANTENIMENT I EQUIPAMENT (XTEC) sau, gepse, preguntes freqüents

GUIES I DOCUMENTACIÓ (XTEC) windows, linkat, antivirus, eduroam, internet, programari

Espai Xarxa Docent Educat 2.0 on poder compartir dubtes i trobar-hi resposta!

Curs de formació telemàtic a l’espai Ateneu: Formació per a les persones coordinadores TIC/TAC de centre
 Curs q-campus

 

CTTI Servei d’Impressió per a tots els usuaris
 

COMPARTINT METODOLOGIES

 

https://institutsprojectant.wordpress.com/

http://www.escolanova21.cat/

http://blogs.uab.cat/icexarxaies/